- Anoniem1 januari 2018 om 22:50
Hallo,
Afgelopen woensdag heb ik onbedoeld onveilig seks gehad. Ik heb 1 uur hierna gelijk de morning afterpil genomen. Mijn ovulatie zou wel rond die tijd moeten zijn. Nu heb ik vandaag opeens een bloeding. Het is dus 5 dagen later. Ik weet dat dat een van de bijwerkingen kan zijn. Ik heb al op meerdere sites gekeken maar ik heb nog steeds geen duidelijkheid. Is dit een geval van bijwerking? En zoja telt dit dan als nieuwe menstruatie? Ik hoef eigenlijk pas over 10 dagen ongesteld te worden. Ik ben echt heel erg bang om zwanger te zijn dus wat duidelijkheid zou nu heel fijn zijn. Liefs4 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 januari 2018 om 23:02Dat zal een bloeding zijn die door de MAP wordt veroorzaakt. Je moet even afwachten of je menstruatie over 10 dagen wel of niet komt.
ReagerenAnoniem1 januari 2018 om 23:03Okay bedankt, is er geen sprake van een innestellingbloeding?
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2018 om 23:06Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden..Ik ga er vanuit dat het de bloeding van de MAP is
ReagerenAnoniem1 januari 2018 om 23:24Okay mijn laatste vraag: dat ik deze bloeding nu heb, is dat een teken dat de map zijn werk heeft gedaan?
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2018 om 00:38Inderdaad.
Reageren