- Anoniem13 juni 2016 om 20:25
Ik ben een beetje radeloos. Heb nu al 11 keer een allergische reactie, rode branderiger huid, alles dik wordt, loopneus, dikke keel (tot anafalactische) gehad. Na het eten komt het binnen 40 min tot 1 1/2 uur opzetten. Neem medicijnen desloratidine, tavegil en adreline.
De reactie neemt dan af en is er niks meer aan de hand. Volgende dag moet ik van mijn allegoloog het zelfde eten en gebeurt er niks!!!
Dit is mij nu al 11 keer overkomen. Ik ben voor geen enkele voedingssoort allergische. Alles is getest. Maar komt niks uit en de reacties blijven komen. Ondanks elke dag gebruik van desloratidine.Wie kan mij uitleg geven of heeft het zelfde. Wil heel graag weten wat er met mij aan de hand is.
Alvast bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 20:37[quote]De reactie neemt dan af en is er niks meer aan de hand. Volgende dag moet ik van mijn allergoloog het zelfde eten en gebeurt er niks!!![/quote] dat is op zich niet zo vreemd. Dat komt namelijk omdat je de dag daarvoor die medicijnen hebt genomen.
Reageren
Maar het lijkt in ieder geval wel op een intollerantie van een of ander voedingsmiddel. Dat kan drinken of eten zijn.Anoniem13 juni 2016 om 20:54Bedankt voor uw reactie.
Ik slik elke dag al desloratidine en dan komt die reactie er ook doorheen. Ik heb ook een keer geregeerd op taco’s en heb ik alle voedingsmiddelen die erin zaten geprovoceerd en gebeurde er niks. Nu eet ik de taco’s weer zoals ik ze toen had bereid en gebeurt er niks.
De allegoloog zegt dat ik niet allergies ben voor voedingsmiddelen en dat het alleen na het eten komt dat mijn lichaam in de war is.
Ik vind het zelf gek maar begrijp me lichaam nu ook niet. Wordt er heel onzeker door want het komt uit het niks
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 21:19Dan zou het een auto-immuunreactie kunnen zijn…maar dat zou dan verder onderzocht moeten worden…
Reageren