- Anoniem14 mei 2014 om 21:17
Hoi
Doordat sperma zo goed helpt tegen rimpels heb ik het vandaag op mijn gezicht gesmeerd en 15 miniten laten intrekken, maar mijn huid kwam daar helemaal rood en branderig van… Is dit normaal ?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 mei 2014 om 21:23[quote][b]Doordat sperma zo goed helpt tegen rimpels[/b] heb ik het vandaag op mijn gezicht gesmeerd[/quote] Ik mag toch aannemen dat dit een grapje is. Ik ben al veel gekke dingen tegen gekomen maar dit slaat alles.
ReagerenAnoniem15 mei 2014 om 15:15Ben wat aan het Google geweest en inderdaad staat daar veel over o a Kwakkie zalf en nog veel meer Dus uitproberen was mogelijk geen gein maar op welke leeftijd ga je hiermede aan de gang
ReagerenJohn (moderator)
15 mei 2014 om 15:30Niet dus…..
De enige huid die hier strak door wordt, is de huid van de buik.
Reageren
Maar dan van een vrouw omdat ze door het sperma zwanger is geraakt.Anoniem15 mei 2014 om 20:36Het is beter de oude-Sperma resten met een tandenborstel van de huid te schrapen. Dit helpt om rode irritatie-plekken te voorkomen.
ReagerenDr. peter28 januari 2017 om 07:42Is afhankelijk wat donor gegeten heeft dit in het sperma bv knoflook vandaar de reactie
Reageren