Zoeken Vraag het forum

Allergie voor schoonmaakmiddel?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mrgijs1999

Hallo,

Ik ben 14 jaar oud, en ik ging een tijdje geleden de auto van mijn moeder wassen, nadat we de buitekant hadden gedaan, deden we ook de binnenkant. We hadden 2 schoonmaakmiddelen: Eentje voor het dashboard enz, en eentje voor het raam. Ik kreeg een beetje jeuk aan mijn lip, dus ik krapte er even met mijn vinger, daar zat iets van die schoonmaakmiddelen op. Later ging ik naar mijn kamer, en pakte ik mijn laptop erbij, ik ging gewoon zoals normaal even facebook checken, en youtube video’s kijken. Maar na 5 minuten krijg ik prikkende ogen, ik dacht: O het zal wel mijn hooikoorts zijn, maar later kreeg ik ook jeuk in mijn keel, dat had ik soms, en dat ging normaal dan na 2 minuten weg. Maar deze bleef, toen dacht ik dat dit te maken zou kunnen hebben met die prikkende ogen (die steeds erger werden) dus ik liep naar mijn moeder en die zei dat het misschien een allergische reactie kon zijn op een van die middelen. Kan het dus zijn dat ik allergisch ben voor een van die middelen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is heel goed mogelijk. Waarschijnlijk de middel voor het dashboard.

Reageren
Reageer op: Allergie voor schoonmaakmiddel?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.