- Anoniem12 januari 2014 om 17:10
ongeveer een kwartier geleden weer even ik met mijn handen over mijn neus ik had juist daar voor chili peppers gesneden. Mijn neus brandde herl erg. Nu zijn mijn longen erg geïrriteerd. Waarschijnlijk door het inademen van die peper resten. Is dit schadelijk voor mijn longen en moet ik hiermee naar de huisarts?
5 reactiesReagerenTandor112 januari 2014 om 18:32Nee hoor dat gaat vanzelf weer over. Als de klachten wel langer aanhouden is het goed om even contact op te nemen met de huisarts
ReagerenAnoniem18 december 2024 om 00:51Bij het eten 1 kleine chillivlok via mijm mond in mijn neus terechtgekomen en naar “boven” geschoten. Ik heb nu wat pijn aan mijn rechter oogkas en rechterslaap. Is dit gevaarlijk? Aangezien dit net 10 min geleden is gebeurtd, weet ik niet of ik hiermee naar de dokter moet?
ReagerenSuus18 december 2024 om 09:02Als je klachten aanhouden, bel dan even je huisarts
ReagerenAnoniem18 december 2024 om 15:18Hoelang adviseert u om het aan te kijken?
ReagerenSuus18 december 2024 om 15:53Je kunt ook gewoon even je huisarts bellen als je nog last hebt.
Reageren
Dan kan die ter plekke bepalen of je gezien zou moeten worden.
Hoef je er ook niet over te stressen