Zoeken Vraag het forum

Bultjes gehele lichaam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bultjes gehele lichaam

Ik ben 2 weken geleden op vakantie geweest naar Frankrijk. Donderdag 14 juli begon ik bultjes op mijn buik te krijgen. Ik krijg wel eens vaker bultjes, wanneer ik in de zon heb gezeten, maar dan alleen op mijn handen. Ik ben toen ook uit de zon gegaan. Daarnaast had ik een flinke bult op mijn rug, het leek een flinke muggenbult. De dagen die volgden begonnen de bultjes zich steeds verder te verspreiden over mijn lichaam. Ik had er weinig last van dus ik dacht dat het vanzelf wel zou vertrekken. Woensdag ben ik toch maar even langs de dokter gegaan. Die kon weinig voor mij doen en zei dat ik moet afwachten. Inmiddels zitten de bultjes op mijn armen, handen, polsen, borst, bovenbenen, rug, billen en knieën. Het begint te jeuken en ik merk dat mijn kleding schuurt. Ik begin er nu toch echt last van te krijgen, daarnaast moet ik maandag weer aan het werk. Ik werk met mensen en ik vind het geen prettig gezicht. Er zijn een aantal oorzaken te binnen geschoten, zonneallergie, zwemmen in een meertje, toch de bult(ben ik door iets anders gestoken), maja dan zou het toch onderhand wel minder moeten worden. De bulten verspreiden zich met de dag en worden ook groter. Ter verduidelijking heb ik wat foto’s gemaakt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

[img size=150]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7G68E4EE.jpg[/img]
    [img size=150]http://www.mijnalbum.nl/Foto-8GFNZL7H.jpg[/img]
    [img size=150]http://www.mijnalbum.nl/Foto-P3NK6WAM.jpg[/img]

2 reacties
    Reageren
    D

Hallo, ik heb precies dezelfde bultjes. Weet jij al wat het is?

Reageren
    wienie

Hoi hoi

ik heb sinds 2 dagen precies hetzelfde en het jeukt als een gek.
    Kan op internet er niks over vinden. Deze bultjes zijn niet rood zoals bij de meeste soorten uitslag.
    Een verkoelende zalf helpt bij mij wel eventjes, maar na 2 dagen is het nog steeds niet verdwenen.
    Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem.

Groetjes wienie

Reageren
Reageer op: Bultjes gehele lichaam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.