Huiduitslag door Oxycodon

  • #1

    Hallo, een week geleden heb ik een operatie gehad. Aangezien ik niet tegen diclofenac kan kreeg ik Oxycodon en Oxynorm voorgeschreven. De medicatie hielp goed tegen de pijn, maar oh wat een troep... Ik raakte verstopt, voelde mij beroerd, bleef maar overgeven en kreeg overal jeuk. Ik ben na 5 dagen gelijk gestopt. Een dag daarna keek ik in de spiegel en zag dat ik enorm rode uitslag had, onder mijn armen en bij mn zij. Ik heb vaker allergische reacties, maar nog nooit zo. Moet ik hiermee naar de huisarts of gaat dit vanzelf over? (Zie bijlage)

    Reactie
    #2

    Ik zou er wel even mee naar de huisarts gaan

    Reactie
    #3

    je kunt ook nu de dienstdoende huisarts bellen. Heftige allergische reactie kort na operatie. Zou ik nu even over bellen. Kan ook van iets anders komen dan de oxy. Heb ik zelf nooit jeuk van gehad.

    Reactie
    #4

    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga maandag de huisarts bellen. Misschien dat het dit weekend nog wegtrekt (ga ik niet vanuit). Het waren eerst rode vlekken, beginnen nu echt bultjes op te komen en licht te jeuken..

    Reactie
    #5

    Ik ben bij de dokter geweest. Het is inderdaad een allergische reactie voor oxynorm en oxycodon. Ik heb een zalfje meegekregen, hopen dat het daarmee wegtrekt.

    Reactie
Reageer op: Huiduitslag door Oxycodon
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief