- F8 juli 2018 om 09:59
Ik ben vorige week gestopt met een antibiotica tegen blaasontsteking en 3 dagen na de kuur kreeg ik jeuk over mijn hele lichaam. Het rare is dat je er niks van kan zien (geen rode vlekken, bultjes etc.) maar de jeuk is met vlagen niet te verdragen. Het duurt nu al 7 dagen en de jeuk word niet minder. Iemand een idee hoe lang dit kan duren?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juli 2018 om 11:57ga met de klachten naar de huisarts. Die kan er iets voor voorschrijven. Het is moeilijk te zeggen hoe lang de klachten zullen aanhouden
ReagerenCatootje8 juli 2018 om 17:12Antibiotica kunnen soms nodig zijn maar ze verstoren ook je darmflora en zorgen voor verliezen aan voedingsstoffen, waaronder vitamine B en K. Voor een goed probioticum advies vragen bij de betere vitaminezaak en verder zorgen voor wat extra voedingsstoffen. Het zou wat kunnen schelen. Sowieso ook wat doen aan oorzaken van je blaasontsteking, zoals candida, minder gezonde darmflora, eventueel pilgebruik enz.
Reageren



