- Stan20 juni 2018 om 13:19
Beste,
Na een korte vakantie vorige week, ben ik teruggekeerd met zo’n 50 muggenbulten. Bij een daarvan zijn blauwe plekken eromheen ontstaan, wat volgens het alwetende internet op een allergische reactie kon duiden. Heel bijzonder vond ik dat niet, het trekt wel weg, dacht ik. Maar nu is een andere plek mij opgevallen, aan de andere arm. Een heel vlak met allemaal kleine vlekjes. Het zijn net moedervlekjes. Ze zitten echt “in” de huid, het zijn geen bultjes of deukjes oid. Mijn vraag is of dat er normaal uit ziet voor een allergische reactie, of dat het beter is even de dokter te bezoeken?
Eventueel weekje wachten om te zien of er iets verandert?
Graag jullie expertise, dank.
Stan
Bijlagen:
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2018 om 13:28Het lijkt er meer op dat de huid kapot is gekrabt…maar er zitten ook ontstekingen. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenStan20 juni 2018 om 13:35Zo lijkt het inderdaad een beetje op de foto, maar de hele vlek met daarin die puntjes, die huid is heel. Het zijn geen korstjes, wondjes, krassen oid, het is egale huid. Misschien iets van bloeduitstorting. Ik zal eens kijken wanneer ik bij de huisarts terecht kan.
Reageren