Zoeken Vraag het forum

Puitjes en rode bultjes door biore cleanser

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Noa

Hallo,
    Ik heb al een aantal jaar last van lichte acné. Ik probeer steeds nieuwe producten uit, die natuurlijk niet helpen. Ik kwam veel tegen op internet en vooral Amerikaanse sites over het merk bioré, die de beste cleanser van het jaar verkocht etc. Dus ik kocht de bioré cleanser met houtskool anti puistjes drie dagen geleden.Ik heb het 2 dagen gebruikt en vooral mijn kin zit helemaal onder de eczeem, rode bultjes en extra puistjes. Ik ga morgen op vakantie en hoop dat het snel weg trekt! Wat kan de oorzaak zijn waar ik allergische voor ben en wat kan ik er tegen doen vooral???
    Noa

4 reacties
    Reageren
    Dems

ik heb toevallig precies hetzelfde alleen zit mijn hele gezicht onder roodheid en bultjes 🙁

Reageren
    Joor

ik heb het ook. Allemaal kleine puistjes en een rood/geïrriteerde huid. Vooral op mijn kin en voorhoofd. Hoe kan dit?! Spul is duur genoeg..

Reageren
    Fje

ik heb precies hetzelfde, heb het 2 dagen gebruikt en mijn gezicht zit helemaal onder de bultjes en roodheid en het jeukt ook. Heb dit nog nooit eerder gehad bij andere cleansers. Dacht eerst dat het misschien aan mijn huid lag maar blijkbaar ben ik niet de enige.

Reageren
    Catootje

Bij acne vooral zorgen voor de juiste voeding. suiker en zuivel werken ongunstig. Ontstekingremmende voedingsmiddelen als kurkuma werken juist gunstig. diverse voedingssupplementen kunnen ondersteunend werken. zoals zink, vitamine B en chroom. Dat soort stoffen zit ook in biergist en edelgistvlokken.

Reageren
Reageer op: Puitjes en rode bultjes door biore cleanser
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.