- Erik22 mei 2017 om 23:09
Hoi, ik ben 18jr en heb sinds twee jaar behoorlijk veel jeuk. Het ergste in mijn hals, maar ook rondom de ogen, nek en elleboog holten. Ik krab mezelf regelmatig stuk, kan er niet door slapen of concentreren op school/werk. Ik weet dat ik alergisch ben voor katten, niet getest maar een minuutje in een huis waar een kat woont is genoeg om mij helemaal gek te maken. Ook heb ik dit bij paarden. Nou hebben veel van mijn vrienden katten in huis, en rijd ik al heel lang paard. ik vroeg me af of er niet iets is wat de jeuk kan stoppen? Ik kan er simepelweg niet meer tegen. Ook als ik zweet krokg ik jeuk. of bij parfums en of wasmiddelen. je kan wel stellen dat ik een gevoelige huod heb. Tips??
Wel heb ik een zalfje wat het xiu moeten stoppen, van de huisarts. 1% hormoon creme. heb eerlijkgezegd niet het idee dat het helpt.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 mei 2017 om 00:37Ga terug naar de huisarts en vraag om een allergietest. De huisarts kan overigens medicijnen (antihistamine) voorschrijven tegen allergische reacties.
ReagerenErik24 mei 2017 om 08:14Dan ga ik toch maar eens een afspraak maken. dankje
Reageren