- Jhon7 november 2012 om 17:55
hoelang moet je op voorrand stoppen met cocaine wanneer je een operatie krijgt waar je onder narcose gaat.
10 reactiesReagerenAnoniem7 oktober 2015 om 15:52UiHoeveel dagen voor je operatie waarbij je onder narcose gaat mag je geen cocaine gebruiken en wat zijn de gevolgen als je het twee dagen er voor heb gedaan
ReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2015 om 16:11Als je regelmatig coke gebruikt, is het sowieso goed om dat met de anesthesist te bespreken. Het is belangrijke informatie voor het gebruik van de middelen die gebruikt worden. De anesthesist kan daar dan rekening mee houden. Het is beter om sowieso geen coke te gebruiken. Maar zeker 14 dagen voor de operatie niet…. Als dat niet lukt, bespreek het dan in ieder geval voordat je onder narcose gaat.
ReagerenZegIkNiet1 maart 2022 om 00:44Ik heb een vraag ik gebruik heel soms coke
1 keer in de maand soms 1 keer in de 2 weken zins een jaartje nu.Ik heb maandag nog gedaan maar kreeg nu brief dat ik volgende week maandag onder nacose ga ivm verstand kiezen die er uit gaan ik heb dan 1 week niks gehad heeft dit invloed op de narsoce ??
ReagerenJohn (moderator)
1 maart 2022 om 18:49Dat zal dan geen invloed hebben
Reageren!11 november 2022 om 03:38Ik heb donderdagavond een kleine sleutel punt coke gedaan. Wellicht 0,05 gram. En maandag operatie. Heeft dit invloed?
ReagerenJohn (moderator)
11 november 2022 om 09:34Geef het in ieder geval aan voor de operatie.
ReagerenMario14 februari 2023 om 06:41Beste , ik heb gisteren om 20 h halve gram coke gebruik vandaag om 17 h naar tandarts is dit een probleem ?
ReagerenSeute7 juni 2024 om 09:16Hallo ik moet deze middag volledig onder narcose maar ik heb nog cocaïne gebruikt kan dit kwaad
ReagerenSuus7 juni 2024 om 10:56Zoals eerder aangegeven: bespreek dat met de narcotiseur. Dat is degene die je vraag beantwoorden kan.
ReagerenMarieGui3 oktober 2025 om 11:27Hoelang na vaat operatie mag je weer crack roken?
Reageren