Home / Alcohol, drugs & roken / Alcohol, drugs & roken / 3mmc neusschade
Beste,
Ik ben al reeds 3 maanden gestopt met het gebruik van 3mmc ik dee dit ook zelden, ik heb het mss op 5-7feestjes gedaan en enkel alleen ook maar sleutels , nu sinds mijn laatste feestje is mijn neus totaal veranderd langs de buitenkant, mijn neusgat is opgetrokken mijn 2 kanten aan mijn neus vallen naar binnen wss door mijn tussenschot maar deze was aan mijn linker kant nog goed voor een lange tijd tot vorige week dat ik ook ineens verandering zag weet iemand hoe dit kan?ik gebruik al maanden niet meer enntoch blijf ik schade krijgen, Ik heb vrienden en die doen x10 het gene wat ik heb gedaan en dat ook elk weekend maar bij hun zie ik niet zoveel verandering bij hun neus Ik ben heel bezorgd en heb veel spijt dat ik dit ben gaan gebruiken ik kan wel huilen.
Groetjes
De effecten zullen niet bij iedereen hetzelfde zijn. Bovendien is er vaak ook nog versneden spul in de "handel". En dan weet je niet wat er allemaal in zit. Ik raad je in ieder geval aan om ermee naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor de KNO arts. Kijken wat er precies aan de hand is en of en wat er aan gedaan zou kunnen worden
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!