Zoeken Vraag het forum

Wiet gebruik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo ik voel me nog steeds raar de spiertrekkingen zitten overal maar ik voel ze eigelijk alleen in rust men benen zijn vandaag heel gespannen ik liep met de hond vandaag 3 keer en elke keer als ik weer binnen kwam leken men benen van binnen te trillen zonder dat daar echt een aanleiding voor is ik heb het dus alleen in rust en nie als ik actief bezig ben je bent er zeker van dat dit angst is en stress en niks anders geks ik vind het maar vreemd heb het nog nooit mee gemaakt ben in 3 maanden tijd echt geschrokken van mijn lichaam

Anoniem

Ik Kom net van bed af zit voor de TV en er trilt iets bij me slaap

Reageren
    John (moderator)

Het is een klassiek verschijnsel dat je er juist in rust last va hebt, omdat het dan in je hoofd begint te malen en je overal te veel op gaat letten

Reageren
    Anoniem
    1. Gisteren was ik gezellig een drankje aan het doen niks aan de hand en ineens voelde ik me nie goed ik stond op begon heen en weer te lopen en men hele lijf spande zich aan het voelde of ik zo vlauw. Ging vallen werd heel licht in het hoofd ik voelde echt paniek. Op. Een level van 1 tot 10 een 10 dacht ik GA nu dood toen ging ik op het balkon zitten en het Nam langzaam af heb er 2 uur gezeten van 2 tot 4 snachts en toen ik moe werd en het afnam heb ik zekker 30 minute nog na lopen trillen heb nu de hele dag AL een slappe linker arm voeld heel vreemd en spier pijn en tintelingen in me mond
      Ben de hele dag AL paranoia en bang extreem
    Reageren
    John (moderator)

Je hyperventileert. Ga naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen.

Reageren
    Anoniem

En daarna had ik. Trillingen. En steken In men achter hoofd das toch nie gezond allemaal ik. Snap er gwn geen fuck meer van hoe Kan ik. Sinds ik gestopt ben met roken Ben ik een lopen de gek teminste zo voelt het Ben nu sws bijna 4 maand schoon en nog zie ik geen puntje zonneschijn ik dacht dat het goed voor me was stoppen maar ik raak AL diep per weg van de realitijd

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je eens zien wat zogenaamde “onschuldige wiet” met een lichaam kan doen.
    Het zijn toch klachten die onttrekking horen en hyperventileren en daardoor angsten. Ga naar een fysiotherapeut

Reageren
    Anoniem
    1. Ik loop bij een fysio. Maar het werkt nie. Echt AL 5 keer geweest
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt dan ook oefeningen gekregen? En die doe je thuis ook?

Reageren
    Anoniem
    1. Ja in en uit blaas oefen in Gen
    2. Maar ik. Voel. De aanvallen nie op. Komen
    3. Dat is. Het vreemde
    4. Het gaat heel. Snel
    Reageren
    John (moderator)

Maar je weet wel dat je er last van gaat krijgen als je rustig gaat zitten of liggen. Dan moet je dus meteen met de oefeningen beginnen

Reageren
    Anoniem

Wat voor effect Heeft alcohol op paniek. Had. Gisteren sinds Lange tijd maand of 4.5 weer een drankje gedaan. Dus ik. Was ook wel. Aangeschoten

Reageren
    John (moderator)

Dat zal in ieder geval niet helpen om rustiger te worden als het uitgewerkt is

Reageren
    Anoniem

Ik voel ook. Regelmatig een spiertreking of een klopende aarde heel. Snel links. Boven men oor. Richting me slaap

Reageren
    John (moderator)

Ook dat hoort erbij

Reageren
Reageer op: Wiet gebruik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.