- Anoniem7 mei 2018 om 01:04
Beste,
De nacht van 6 mei heb ik teveel gedronken, waardoor ik regelmatig het bewustzijn verloor en begon te hyperventileren. Ik had ontzettende buikpijn, en kon op sommige momenten geen adem meer krijgen. Mensen hebben hiervoor 112 gebeld, en een ambulance laten komen. Goed, lang verhaal kort, volgens het ambulancepersoneel was ik bijna in coma. Iets waar ik zelf verantwoordelijk voor ben geweest, en hier ben ik mij ook bewust van. Nu moest ik om het 2 uur gewekt worden om te kijken of alles oké is. Ik voel mij nog steeds heel duizelig, en heb af en toe dat mijn ademhaling versnelt is. Moet ik mij nu zorgen maken, of kan er nu nog weinig fout gaan? Ik ben overigens 18 jaar, mocht dat een rol spelen.
Ik ben hier om een antwoord te krijgen op mijn vraag, ik hoef dus geen commentaar. Ik ben bij geheel bewust van een domme fout die ik gemaakt hebt.
Alvast bedankt,
Anoniem
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 mei 2018 om 08:53Als de klachten vandaag blijven aanhouden, is het verstandig om toch naar de huisarts te gaan. Ik verwacht echter dat het in de loop van de dag beter zal gaan. Zorg dat je voldoende drinkt en eet wat vers fruit.
Reageren