Zoeken Vraag het forum

Antibiotica (claritromycine) en xtc/mdma

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi.

Ik heb vandaag een antibiotica kuur voorgeschreven gekregen vanwegen mijn bloedzinking resultaten. Ik heb voor 7 dagen claritromycine 500 retard voorgeschreven gekregen. Mijn eerste pil vanavond netjes geslikt. Alleen bedacht ik mij dat ik morgen een feestje heb waar ik van plan was om xtc of mdma ga doen, ik vroeg me dus af of het slecht is om xtc of mdma met antibiotica te combineren?

Als het heel slecht is doe ik het natuurlijk niet, maar als het een beetje schadelijker is dan waarom niet?

Alvast bedankt,
    Groetjes, Anoniem

1 reactie
    Reageren
    Catootje

Soms kan een antibioticum nodig zijn. Belangrijk is echter om ook wat aan oorzaken te doen, zoals een verminderde weerstand, door onevenwichtige voeding, tekorten aan allerlei stoffen en natuurlijk stress. Antibiotica verstoren je darmflora en zorgen voor tekorten aan diverse voedingsstoffen. Je lichaam ondersteunen met probiotica en wat supplementen is dus belangrijk.
    Met drugs ontregel je lichaam nog meer. Ze zorgen ook voor tekorten aan allerlei voedingsstoffen. Plus dat je in het uitgaansleven midden in de nacht op stap bent, wat je lichaam ook niet fijn vindt. Vaak gebruiken mensen drugs om even uit de sleur te zijn, even in het nu. toch kan dat ook op ander manieren. Heb zelf een kambokuurtje gedaan, goed voor je weerstand en om in het nu te komen.

Reageren
Reageer op: Antibiotica (claritromycine) en xtc/mdma
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.