- Anoniem22 februari 2018 om 20:27
Hoi.
Ik heb vandaag een antibiotica kuur voorgeschreven gekregen vanwegen mijn bloedzinking resultaten. Ik heb voor 7 dagen claritromycine 500 retard voorgeschreven gekregen. Mijn eerste pil vanavond netjes geslikt. Alleen bedacht ik mij dat ik morgen een feestje heb waar ik van plan was om xtc of mdma ga doen, ik vroeg me dus af of het slecht is om xtc of mdma met antibiotica te combineren?
Als het heel slecht is doe ik het natuurlijk niet, maar als het een beetje schadelijker is dan waarom niet?
Alvast bedankt,
Groetjes, Anoniem1 reactieReagerenCatootje22 februari 2018 om 23:48Soms kan een antibioticum nodig zijn. Belangrijk is echter om ook wat aan oorzaken te doen, zoals een verminderde weerstand, door onevenwichtige voeding, tekorten aan allerlei stoffen en natuurlijk stress. Antibiotica verstoren je darmflora en zorgen voor tekorten aan diverse voedingsstoffen. Je lichaam ondersteunen met probiotica en wat supplementen is dus belangrijk.
Reageren
Met drugs ontregel je lichaam nog meer. Ze zorgen ook voor tekorten aan allerlei voedingsstoffen. Plus dat je in het uitgaansleven midden in de nacht op stap bent, wat je lichaam ook niet fijn vindt. Vaak gebruiken mensen drugs om even uit de sleur te zijn, even in het nu. toch kan dat ook op ander manieren. Heb zelf een kambokuurtje gedaan, goed voor je weerstand en om in het nu te komen.