- Don5 november 2017 om 05:44
Hallo!
In verband met het behouden van werk moet ik een urinetest ondergaan.
Ik heb op 10 en 14 oktober cocaine gebruikt in combinatie met alcohol. Ik heb na 14 oktober geen alcohol meer op. Gesport en gewoon gezond gegeten.
Is het mogelijk dat er nog afbraakproducten aanwezig zijn? Ik lees dat bij veel gebruik en regelmatig gebruik het kan oplopen tot een maand dit waren de enigste 2x dit jaar.
Ik heb een thuis test gedaan met een cutoff waarde van 300ug/ml die was negatief. De cutoff waarde van de test is waarschijnlijk 150ug/ml. Is het mogelijk van te voren bij een lab of huisarts zon test te doen met een snelle uitslag, en dat ze dan kijken voor afbraakproducten ook al is het beneden de grens?
Alvast bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 november 2017 om 11:51De aantoonbaarheid in urine is 2 tot 5 dagen bij incidenteel gebruik, tot 8 dagen bij intensief gebruik.
ReagerenDon5 november 2017 om 13:15Hey tandor bedankt voor je reactie. Denk je dat die 2x hoort bij incidenteel gebruik ook al is er met die 2 dagen bij elkaar ongeveer 2 gr doorheen gegaan?
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2017 om 14:55Zo, en dat in combinatie met alcohol. Was je suïcidaal? Levensgevaarlijk!
Maar dat valt onder incidenteel gebruik.
Reageren