-
Onbekend29 augustus 2017 om 21:41
Ben sinds paar dagen erg verkouden geen koorts maar gewoon zwaar verkouden zo erg dat ik niet naar werk kon neusverstopt pijn aan keel etc noem maar op
Maar ik ben verslaafd aan blowen en roken doe het elke dag
Maar heeft het invloed op me verkoudheid mag ik wel blowen en roken als je zwaar verkouden bent ?
Of kan het geen kwaad want merk wel dat me keel het niet prettig vindt beetje pijn tijdens het roken6 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2017 om 21:47Daarmee heb je de vraag zelf al beantwoord. Niet verstandig om te doen dus.
Reagerenonbekend29 augustus 2017 om 22:20Alleen ben ik verslaafd aan alle 2
mij weet dat het pijn aan me keel doet maar ik bedoel het kan me verkoudheid niet erger maken of iets anders?
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2017 om 22:33Het kan langer duren voordat je verkoudheid weg…als je ook hoest, kan een forse hoestbui ontstaan door het smoren en het roken. Je zou daar een klaplong van kunnen krijgen
ReagerenOnbekend29 augustus 2017 om 23:21dat is lastig als je verslaafd aan alle 2 bent
hoe veel langer duurt het dan precies
men helpt het als ik wat minder op een dag blow en rook? En wat minder wiet in me joints zet?
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2017 om 23:39Kijk, als je alleen maar bedenkt dat het lastig is en je het toch kunt laten omdat je “verslaafd” bent aan alle twee, heeft het  niet zo veel zin.  Het gaat niet om minder of meer wiet, maar om het roken op zich. De rook die je inademt.
Ik kan je niet zeggen war de gevolgen precies zullen of kunnen zijn en hoe lang het dan gaat duren. Ik kan alleen maar zeggen dat het niet verstandig is
ReagerenCatootje30 augustus 2017 om 02:14Het kan handig zijn om wat aan je verslaving te doen. Sowieso is roken niet zo gezond en het verhindert je lichaam om te ontgiften. Ook zorgt het voor een tekort aan vitamine C. Wiet roken zorgt ook voor tekorten in je lichaam, onder andere magnesium. Tekorten in je lichaam kunnen meer verslavingsgevoelig maken. Goed voor je lichaam zorgen met de juiste voeding en wat aanvulling kan schelen. Je verkoudheid kan een kans zijn om het nu eens anders aan te pakken. Citrusfruit zou ik niet aanbevelen omdat dat irriterend kan zijn op de slijmvliezen maar hooggedoseerde tabletten vitamine C kunnen wel raadzaam zijn.
Reageren