- Sven4 mei 2017 om 03:27
hallo
Ben 17 jaar
En
Heb sinds paar dagen last van
Een soort van licht gevoel in me hoofd beetje duizelig of en wazig gevoel lijkt ook een beetje op een stoned high gevoel
( hoe ik dat weet hoe dat voelt rook afentoe paar keer in een week een jointje )
Maar het is meestal als ik niks doe nergens op concetreer ga ik opeens scheel kijken en lijkt het een beetje op een soort van high stoned gevoel
Maar had het eerst afentoe maar vandaag op werk had ik er echt erg last van dan wanneer ik niks te doen had voor me uit zat te staren kwam dit opeens en heb in me jeugd toen ik klein was wel tics / zenuwtrekjes gehad dus wat is dit precies zou het een zenuwtrekje kunnen of iets anders is namelijk heel irritant krijg er ook hoofdpijn door wil er namelijk van af kan iemand me uitleggen wat het is en hoe ik er van af kom zou het miss kunnen komen omdat ik best wel erg laat slaap slaap meestal rond 3/4/5 uur
En heb het in dit topic geplaats omdat ik een soort van stoned/high gevoel dan krijg
Maar wil er graag van af dus wat is het en hoe kom ik er van af?
Mvg
Sven
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 09:27Ik denk dat je vooral iets aan je slaapgewoonten moet gaan doen. Daarnaast kunnen de joints een oorzaak zijn. Misschien goed om daar dan toch eens over na te denken
ReagerenSven4 mei 2017 om 15:31Wat zou het kunnen zijn dat ik te laat naar bed ga of een zenuwtrekje? Want het is ook vooral erg als ik er aan denk en als ik niks doe als ik bezig ben heb ik er geen last van maar als ik niks doe ga ik opeens beetje scheel kijken en als je lang genoeg scheel kijkt is dat heel kut zie je alles opeens een beetje wazig en uit eindelijk ga je een beetje high stoned wazig voelen
En hoe kom ik ervan af?
Mvg
Sven
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 15:44Ik denk dat het een combinatie is van en te laat naar bed en toch de joints..
ReagerenCatootje5 mei 2017 om 09:20Ga je laat naar bed of kan je moeilijk slapen? In dat laatste geval is het belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt, ook qua voeding. Beter geraffineerde producten zoveel mogelijk vermijden en zorgen voor voldoende eiwitten. Uit allerlei vitaminen, mineralen, bepaalde vetzuren en aminozuren maakt je lichaam allerlei neurotransmitters aan, onder andere serotonine en melatonine. Bepaalde supplementen als magnesium en vitamine B helpen dus mee. Tics en zenuwtrekjes kunnen ook wijzen op bepaalde tekorten. Wietgebruik kan daarbij nog zorgen voor ontregelingen in je neurotransmitters en zorgen voor bepaalde tekorten in je lichaam, zoals magnesium.
Reageren
Goed voor jezelf zorgen dus en op tijd naar bed. Eens verdiepen in gezonde voeding en gezondheid. Gebruik zelf een paar supplementen en dat helpt om beter in m’n vel te zitten.amadeus27 juli 2026 om 14:17Ik heb dit ook al even ik ben zelfstandige en mijn zaak lijdt hier enorm onder het is enorm moeilijk (bijna onmogelijk) om me ergens op te focussen ik lijk ook altijd een beetje stoned en traag/sloom.
Reageren