Miskraam?

Online ZorgZus

Hallo iedereen,

Ik had twee weken geleden ongesteld moeten worden, dit is niet gebeurd. Een week voor NOD ongi krampen was 100% overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Ik was ook niet bezig met zwanger worden.

Aangezien menstruatie uitbleef gister een test gedaan en deze was positief alleen heb ik nu sinds gister ontzettend veel kramp in mijn buik en ik zou graag jullie ervaringen hiervan willen weten in combinatie met een prille zwangerschap.

Ik heb de dokter gebeld die zegt dat het goed mogelijk is dat een miskraam op komst is en dat je geen ongi krampen hoort te krijgen tijdens je zwangerschap. Nu lees ik op internet andere verhalen. Door dezelfde dokter is me vader in het ziekenhuis beland door een verkeerde diagnose dus weet niet of ik hem 100% moet vertrouwen.

Mijn vriend heeft slecht sperma kwaliteit dus het zou echt een mooie afsluiting van 2015 zijn als deze zwangerschap doorzet. Ik hoop het zo graag! Ik hoor graag jullie ervaringen!

Reageer

Het kan ook innesteling zijn, of darmkramp doordat de darmen door de zwangerschapshormonen worden beïnvloed.

Reageer
Reageer op: Miskraam?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief