Zoeken Vraag het forum

Miskraam?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo iedereen,

Ik had twee weken geleden ongesteld moeten worden, dit is niet gebeurd. Een week voor NOD ongi krampen was 100% overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Ik was ook niet bezig met zwanger worden.

Aangezien menstruatie uitbleef gister een test gedaan en deze was positief alleen heb ik nu sinds gister ontzettend veel kramp in mijn buik en ik zou graag jullie ervaringen hiervan willen weten in combinatie met een prille zwangerschap.

Ik heb de dokter gebeld die zegt dat het goed mogelijk is dat een miskraam op komst is en dat je geen ongi krampen hoort te krijgen tijdens je zwangerschap. Nu lees ik op internet andere verhalen. Door dezelfde dokter is me vader in het ziekenhuis beland door een verkeerde diagnose dus weet niet of ik hem 100% moet vertrouwen.

Mijn vriend heeft slecht sperma kwaliteit dus het zou echt een mooie afsluiting van 2015 zijn als deze zwangerschap doorzet. Ik hoop het zo graag! Ik hoor graag jullie ervaringen!

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Het kan ook innesteling zijn, of darmkramp doordat de darmen door de zwangerschapshormonen worden beïnvloed.

Reageren
Reageer op: Miskraam?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.