Zoeken Vraag het forum

Zwanger maar vanaf wanneer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Vandaag verloskundige geweest en een echo gehad. Ik ben 9 weken en 1 dag zwanger. Langere cyclus (35-37dagen). Verloskundige zegt met de 1e 2 weken die ze eraf halen is eisprong geweest tussen 27 januari en 29 januari. ik heb vrijdag 23 jan en zaterdag 24 jan sex gehad. Kan ik dan zwanger zijn van die keren? Zijn best wel wat dagen voor de eisprong. Er is wel gemeenschap geweest met andere man op maandag 26 jan maar hij was er maar even in… Paar sec en niet gekomen.

Verloskundige zegt dat het zaad van vrijdag en zaterdag zeker voor zwangerschap heeft kunnen zorgen. Wat denken jullie?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zaterdag 24 januari zou eventueel wel kunnen

Reageren
    Anoniem

Eventueel? Ze zei dat zaad zelfs 7 dagen kan blijven zitten ….

Maar als ik andere berichten lees op deze site en antwoorden dan lijkt het bijna onmogelijk dat het van de maandag kan zijn. Natuurlijk hoop ik ook niet dat het van maandag is want was een foutje :-(…. Heb mijn lesje wel geleerd maar kan nu toch niet vol 100% genieten omdat je toch bang bent dat het zo is….

Reageren
    John (moderator)

Zaad leeft 2-3 dagen in het lichaam van een vrouw. Er zijn uitzonderingen van 5 en 7 dagen.

Als er geen zaadlozing is geweest is het niet erg waarschijnlijk dat het van maandag is.

Reageren
    Anoniem

Nee er is definitief geen zaadlozing geweest. Afgekapt en kwamen snel bij zinnen wat zijn we aan het doen….

Bedankt voor de reactie….
    Dit helpt weer iets …

Reageren
Reageer op: Zwanger maar vanaf wanneer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.