- Anoniem22 februari 2015 om 21:59
ik gebruik de pil. en 2 dagen geleden is mijn ongesteldheid gestopt en ik ben gewoon op mijn normale dag begonnen met de pil. maar nu hebben mijn vriend en ik het zonder condoom gedaan. is er veel kans dat ik zwanger ben of eigenlijk helemaal niet?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 februari 2015 om 22:49Als de stopweek niet langer heeft geduurd dan 7 pilvrije dagen eigenlijk helemaal niet
ReagerenAnoniem22 februari 2015 om 23:04mijn stopweek is altijd precies 7 dagen. dus eigenlijk kan ik nu niet zwanger worden? ik ben best wel bang.
ReagerenJohn (moderator)
22 februari 2015 om 23:13Ook in de stopweek ben je gewoon beschermd door de pil, dus er is niets aan de hand, als je tenminste de pil altijd neemt en er geen bent vergeten
ReagerenAnoniem23 februari 2015 om 00:18nee in de afgelopen periode ben ik er geen een vergeten. voorheen vergat ik er soms wel eens een maar daar kwam ik dan binnen een paar uur achter, in ieder geval voor 12uur. maar in de afgelopen tijd niks vergeten. dus ik neem aan dat er niks aan de hand is en ik niet zwanger kan worden?
ReagerenJohn (moderator)
23 februari 2015 om 09:43Dan is er niks aan de hand.
Reageren