- Anoniem22 december 2013 om 10:20
hoi heb vorig week zondag sex met mn man gehad en afgelopen vrijdag belande ik met een goeie vriend in bed ze zijn hij is ook klaargekome in mijn heb vandaag een zwangerschap test gedaan en geeft positief aan. alleen weet niet van wie bij die goeie vriend voelde ik het wel toen hij klaar in mn kwam en had een heerlijk gevoel, maar kan je binnen 1 dag zwanger worden
4 reactiesReagerenAnoniem22 december 2013 om 12:35Gelukkig was het wel een goeie vriend dan… Dat maakt het een stuk minder erg…
Reageren
En ja, je kunt zeker na een keer zwanger raken. Dus dat wordt sowieso een vaderschapstest straks, en ook maar gelijk even en SOA / aids test laten doen.
Dat kind gaat vast een mooie toekomst tegemoet.Tandor122 december 2013 om 18:09Als je afgelopen vrijdag seks met die vriend hebt gehad, kan de zwangerschapstest daar vandaag niet positief op reageren.
Reageren
Wanneer was de eerste dag van je vorige menstruatie?Anoniem23 december 2013 om 20:18dat was op 9 november geweest
ReagerenTandor123 december 2013 om 21:01Als je al zwanger bent is dat in ieder geval, eerder gebeurd dan afgelopen vrijdag. Wanneer had je ongesteld moeten worden?
Reageren