- Anoniem15 september 2013 om 16:05
hallo ik ben een meisje van 14 en pak nu een maand de pil , toen ik een week de pil pakte heb ik seks gehad met mijn vriend , maar de condoom was gescheurd , we zijn dus voor alle zekerheid de morning after pil gaan halen , nu is de maand om en mijn strookje is op, ik heb vrijdag mijn laatste pil gepakt en het is nu zondag en heb mijn maandstonden nog niet, ik ben afgevallen en had 1x veel buikpijn en 2x een kleine afschijding ,is er een kans dat ik zwanger ben?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 september 2013 om 17:58Als je op de juiste dag met de pil bent begonnen, was je dus door de pil beschermd.
Op welke dag van de menstruatie ben je begonnen?Hoelang na de seks heb je de MAP genomen?
ReagerenAnoniem15 september 2013 om 18:43Ik ben op de 1ste dag begonnen , en ong 2uurtjes ernaa
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2013 om 18:55Dan ben je normaliter ook vanaf de eerste dag beschermd. Dus een zwangerschap is niet erg waarschijnlijk. Het is best mogelijk dat je ongesteldheid iets is ontregeld door de MAP.
Reageren
Ik zou gewoon even afwachten. Het is op zich niet vreemd dat de ongesteldheid een keer ietsjes later is.Anoniem15 september 2013 om 18:59oke, dakuwel!
ReagerenAnoniem15 september 2013 om 19:03ik moet wel bijna om het uur naart toilet, maar dat hb ik soms ook als ik mijn regels krijg , is dat normaal?
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2013 om 19:42Ook dat is niet zo vreemd.
Reageren
Gewoon nog even afwachten.