- bloem17 oktober 2012 om 00:02
Hoi,
Ik en mijn vriend proberen al enkele jaren zwanger te worden tot nu toe is het ons jammer genoeg nog niet gelukt.
Na veel gepraat met de h.a wil hij me eind dit jaar toch naar een gyn doorsturen om verder onderzoek te gaan doen
(contact met h.a loopt erg stroef).
Nu heb ik alleen sinds 2 mnd geen menstruatie meer wel een keer een btje bloedverlies gehad (na plassen 1of2x)omdat de menstruatie uitbleef heb ik toen maar een test gedaan bij de h.a was negatief.
Nu weer een mnd later ben ik nog niet ongesteld en heb erge last van mn onder rug/buik af en toe weeig misselijk steken in mn zij en liezen, af en toe erg opgeblazen gevoel,diaree,koorts,vermoeid,en eigenlijk kontinu honger gevoel,onrustig gevoel in buik,pijnlijke drukplek rechts naast de navel en wat me zorgen baart af en toe steken op/richting mn borst en longen maar dat verdwijnt ook weer, en tijdens de gemeenschap is het net of er iets word aangestoten in mijn buik dat erg pijn doet ??? komt dit iemand bekend voor ? de laatste keer dat ik heb getest was ruim ander halve week geleden en ook deze was negatief.
naar de h.a ga ik volgende week dit ivm de vakantie (praktijk gesloten).
Ik durf eigenlijk niet meer te hopen dat ik wel zwanger zou zijn maar de sympthomen lijken me anders te vertellen hoe kan ik dan negatief testen?..Groetjes, onzeker bloempje
2 reactiesReagerenQuote17 oktober 2012 om 06:17Als de menstruatie wegblijft:
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU14b.htmkaatje3 augustus 2013 om 21:13ik ken ook iemand met deze sympthomen zij zal ook graag weten of zij zwanger is.
Reageren
de sympthomen wijzen er wel op maar de test is negatief.
kan je zwanger zijn ,of kan het gevoel ook schijn zijn .
maar als je meerder kinderen heb dan herkend en voel je als moeder dat toch wel
maar al meerdere keren test gedaan en blijft negatief ? wat nu ook last van gevoelig borsten