Hallo allemaal,
Wij zijn een koppeltje van 19 (men vriend) en 17 (ik) en hebben op 9 sept 2012 seks gehad zonder condoom maar ik neem wel mijn pil juist. hij is toen in me gekomen.
Er na was het nog niet echt paniek in huis want 13 sept tot 16 sept kreeg ik mijn regels zoals het hoort. niet anders dan anders. gewoon even pijnlijk en evenveel verlies van bloed.
Nu de week erna ben ik ziek geworden verkoudheid en keelpijn. En toen begon ik ook zeer veel last te krijgen van men maag en van zuur opkommingen.
Dit (het zuur en last van de maaag ) heb ik gehad tot ongeveer 7 oktober. 7 oktober 's avonds nam ik ook men laatste pil.
Nu had ik woensdag (10 oktober) lo en moesten we koprollen etc doen. na die les had ik vrij veel last van men maag precies of er lag iets op dat niet juist was. Dit ging voorbij hoe minder ik er aan dacht.
Op 11 oktober begon het al een beetje te bloeden, ik was in den hemel want had men regels. nu had ik toen een kleine bloeding dat hield dan even op en s avonds had ik weer een bloeding. ik heb wel bloed verloren, ik denk evenveel als anders. maar er was geen pijn bij deze keer. enkel rugpijn en precies maagpijn van iets verkeerd te eten. Mijn stoelgang is goed.
Maar toch ben ik niet echt gerust, in het bloed zaten zeer donkere (bijna zwarte) bloed'vlokjes' is dit niet normaal? of let ik er nu gewoon extra op? En ik moet ook sinds deze bijna om het half uur naar het toilet (plassen). kan dit wijze op een (schijn)zwangerschap of is er iets anders aan de hand?
Alle info is welkom,
ik wil nog niet naar de dokter omdat ik denk dat het nog allemaal in men koppeke zit.
Alvast bedankt.
Char
Je slikt keurig de pil en je wordt netjes ongesteld. Waar maak je je nu druk om?!
Op het rare gevoel in men buik..
en keurig, heb wel eens voor gehad dat ik de pil s avonds vergete was en dan meteen 's morgens innam.
Kan dit kwaad?
Heel goed lezen!
De anticonceptiepil:
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU3b.htm
ik heb het gelezen, goed gelezen.
ik heb mijn 'vergeten' pil de morgend erop ingenomen dus minder als 12 uur.. en ik ben nooit 2 dage na elkaar vergeten. dus ik ga er van uit dat ik safe zit, en het gewoon allemaal in men koppeke zit?!
Bloedklontertjes tijdens de menstruatie is heel gewoon hoor.
het bloeden is gestopt. ben terug met de pil bezig.
maar heb nog steeds borrelende darmen/maag..
Lees ook:
Kan iemand me wat meer vertellen
http://www.dokter.nl/forum/Dieet/312075-Kan-iemand-me-wat-meer-vertellen.html
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies