Zoeken Vraag het forum

Zwanger door beffen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zwanger door beffen

Zou je zwanger kunnen worden als je je vriend gepijpt hebt, hem daarna zoenen, en dat hij mij daarna gaat beffen? Dat er misschien sperma in zijn mond zit doordat ik hem gezoend heb na het pijpen ?

7 reacties
    Reageren
    lola
    Thotje

Ik ben het met lola eens, dit is ronduit onmogenlijk.

Reageren
    Patricia

Onmogelijk is het denk ik niet, maar de kans is denk ik wel 0,000000000000000001%

Laten we zeggen vrijwel onmogelijk

Reageren
    Ester

Inderdaad, maar het zou zoveel veiliger zijn wanneer de jeugd van tegenwoordig zich eerst eens verdiept in seksuele voorlichting, de risico’s en de gevaren beseft, voordat ze met elkaar aan het experimenteren slaan… Condooms, pil, SOA’s, herpes, wratjes, voorvocht, zaadcellen, cyclus, klaarkomen, onvruchtbaarheid, cystes. Enzovoort… Waar zijn toch die spotjes op TV gebleven over veilig vrijen? Waar is de seksuele voorlichting op school gebleven (biologie/maatschappijleer). Waar zijn de informerende ouders?!

Reageren
    Zwanger door beffen

Kan je ook zwanger worden van droogneuken? Als je met allebei je ondergoed aan een beetje neukbewegingen op elkaar zit te maken zonder penetratie en zonder klaarkomen maar wel voorvocht? Alvast bedankt.

Reageren
    Emma
    Dasha

Hii ik heb een vraagje, stel iemand komt klaar in je mond, je slikt het door jullie zoenen daarna, en daarna gaat ie beffen, kan je dan zwanger raken?

Reageren
Reageer op: Zwanger door beffen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.