- Kim6 mei 2012 om 09:15
Hoi,
In de week voor ik ongesteld moest worden heb ik mijn vriend afgetrokken, hij is hierbij niet klaarkomen, wel had hij wat voorvocht.
Hierna heeft hij mij gevingerd.
Het zou kunnen dat hij mij gevingerd heeft met wat voorvocht aan zijn eigen vinger.
Nu is mijn vraag: kan je hiervan zwanger raken?
Ik ben namelijk niet aan de pil.Nu ben ik een week na dit gebeuren ongesteld geworden, maar dit was maar 1 dag zwart dik bloed.
Ook was ik die dag heel misselijk.
Dit maakt mij heel ongerustIemand tips? 🙁
11 reactiesReagerenKim6 mei 2012 om 09:28Nieuwe update: ik ben nu wel ‘echt’ ongesteld.
Reageren
Is het nu uitgesloten dat ik zwanger ben?Emma6 mei 2012 om 10:03Kim6 mei 2012 om 10:08Nee ik ben niet aan de pil,
Reageren
maar ga er nu wel echt mee beginnen!Mira7 mei 2012 om 11:06Hai Kim, verstandig van je. Bedenk wel dat de pil beschermt tegen ongewenste zwangerschap maar niet tegen SOA’s. Beter is dus om de pil en condoom te gebruiken.
Groetjes
ReagerenKim7 mei 2012 om 20:29Mira9 mei 2012 om 12:16Hai Kim, bedoel je SOA? Nee, als jullie elkaar eerste sekspartner zijn, kunnen jullie geen SOA hebben. Nog andere vragen, stel ze gerust.
Groetjes
Reagerenlisa15 mei 2012 om 05:55Hoi. Ik heb een vraagje ik en me vriend hebben het even zonder gedaan. Maar kan ik dan al zwanger worden van het voorvocht?
ReagerenTara15 mei 2012 om 12:01Hallo Lisa, ben je niet aan de pil? Ja, dan is er altijd wel een kansje. Hoe oud zijn jullie dan?
Groetjes
ReagerenAnoniem11 juni 2012 om 18:54Voor mij geldt hetzelfde zoals in het eerste bericht van Kim omschreven. Ik slik wel de pil, maar heb hem vorige week een keer 10 uur te laat ingenomen.
Reageren
Ik heb al een paar dagen pijn in de onderbuik en het trekt naar de achterkant van mijn been.
Kan ik nu zwanger zijn.AN6 oktober 2012 om 17:57Hallo ik ben er voor 1-2 seconde erin gegaan bij mn vriendin kan ze dan zwanger worden? want ik weet niet of ik voorvocht had ofwel, want ervoor had ze me wel beetje afgetrokken.. ze geberuikt de pil maar ze vergeet m aventoe
ReagerenEmmeke7 oktober 2012 om 14:56@AN,
Reageren
ja, dat kan…