Zoeken Vraag het forum

zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • :)

hallo!

Ik heb een vraagje..
    Afgelopen weekend heb ik seks gehad met mijn vriend. Eerst gewoon even ‘spelen’, maar met zijn penis in mijn vagina.. wel een beetje voorvocht.
    Nu moet ik erg vaak plassen en aan het einde van het plassen heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik?
    Daarna hebben we echte seks gehad (veilig).

Kan het zijn dat ik zwanger ben?

bvd.

2 reacties
    Reageren
    brenda A

ik denk eerder dat je een blaasontsteking hebt opgelopen
    ga even met een plasje naar de dokter.
    en als je niet zwanger wil worden moet je niet onveilig vrijen, ook niet een beetje veilig. Als je straks eventueel overtijd bent ff testen.
    groetjes, brenda

Reageren
    Zonnetje

Hallo 🙂

Het lijkt er meer op dat je een (beginnende) blaasontsteking hebt. Sowieso komen zwangerschapsverschijnselen niet binnen een paar dagen opzetten en het vaak moeten plassen is later pas omdat dan de baarmoeder in de weg zit voor de blaas en andersom. Theoretisch kan het wel dat je zwanger bent, maar daar kun je nu nog niets van merken. Weet je wanneer je eerstvolgende menstruatie is? Als die uitblijft, maar een testje doen…

Wist je trouwens dat je van voorvocht en dus onveilig voorspel (of ‘spelen’ zoals je het zelf noemt) net zo goed een SOA kunt krijgen? En inderdaad ook zwanger kunt raken?

Voor een blaasontsteking moet je trouwens echt naar de huisarts toe. Je moet dan wat urine inleveren en krijgt waarschijnlijk een kuurtje.

Groetjes.

Reageren
Reageer op: zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.