Hallo,
Ik heb me vandaag laten aftrekken door een dame, zij gebruikt geen anticonceptie en heeft een stabiele cyclus. Ik kwam klaar over haar borsten en we stonden allebei. Het was best veel en zag dat het snel maar beneden ging. Kan het zijn dat het zo naar binnen is gegaan? Ze moet volgens haar cyclus aanstaande zaterdag ongesteld worden. Ook voor ik klaarkwam heeft mijn eikel haar vagina aangeraakt. Moet ik me zorgen maken dat ze zwanger is?
nee
Oke, dus mocht het over haar vagina heen lopen een beetje kan het zich niet een weg naar binnen vinden? Want in principe kan het toch ook door het vaginaal slijmvlies heen?
dat gaat niet door vaginaal slijmvlies heen...
Nee dus
Mocht er toch wat binnen zijn gekomen kan ze ook niet zwanger raken omdat ze niet vruchtbaar is op dit moment omdat ze aanstaande zaterdag ongesteld moet worden? Ik lees dat je ook een week voor je ongesteldheid de eisprong kan hebben. Ze heeft een cyclus van 28 of 29 dagen
Zo kort voor de menstruatie kan ze idd niet zwanger raken
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Yep
Dank voor je geruststelling. Ik wens u nog een fijne avond
Thanks. Ook voor jou