Zoeken Vraag het forum

zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ….

mn vriend en ik waren naakt aan het knuffelen en zijn penis kwam langs mijn clit, volgensmij ook beetje erin voor paar seconde, hij is later in mijn mond klaargekomen, kan ik zwanger zijn van het feit dat die erover heen wreef en er paar sec in ging?

17 reacties
    Reageren

mn borsten doen nu ook pijn en ze zijn best opgezet, ik moet uitgerekend morgen ongesteld worden als ik goed herinner

Reageren
    Suzan

Om zwanger te worden, moet er sperma in de vagina komen, niet in de mond. Heb ik tenminste vroeger in de biologie les geleerd……

Gevoelige borsten kan je ook krijgen als je ongesteld moet worden

Reageren

Onzekerheid doet iedereen twijfelen, je opmerking is nergens voor nodig. Mijn vraag ging er ook om of je zwanger kon worden van het wrijven tegen de clitoris/schaamlippen, zo kan er misschien eventueel voorvocht in mij komen. Dat je niet zwanger wordt van sperma in de mond begrijp ik ook wel.

Reageren
    Suzan

Van voorvocht wordt je ook niet zwanger.

Wat ik niet begrijp, is dat zo veel mensen eerst wat doen,blijkbaar zonder na te denken. En dan vervolgens in paniek raken of ze misschien zwanger zijn of een soa hebben opgelopen. Als je je eerst verdiept in waar mee je welke risico’s loopt, hoef je achteraf ook niet te stressen…..

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan van de ongesteldheid zijn

Reageren

Ik ben nog steeds niet ongesteld en begin me wel zorgen te maken, de kans dat ik zwanger ben is dus klein? Ondanks dat hij wel tegen de ingang van mijn vagina heeft gedrukt met zijn penis? Hij is er niet in gegaan… borsten doen pijn en zijn ook groter

Reageren
    John (moderator)

Doe dan gewoon een zwangerschapstest…dan weet je het zeker
    Door het stressen kan de menstruatie ook iets later komen

Reageren

Maar de kans is ondanks dat klein toch?

Reageren
    John (moderator)

Heel erg klein

Reageren

Ik word hier niet goed van, ik ga denk ik alsnog een test halen. Maar je zegt dus dat ik niet zwanger kan worden als hij erover wrijft en zijn eikel er een beetje in stopt? Ik lees op google wel allerlei dat mensen zwanger worden zonder seks te hebben gehad

Reageren
    John (moderator)

Op internet staat een heleboel onzin

Reageren

het zet maar niet door, ik heb al 2 early zwangerschapstesten gedaan en die waren beide negatief. moet ik mij zorgen maken om iets?

Reageren
    .

De test heb ik niet gedaan met ochtend urine, maakt dat heel veel uit?

Reageren
Reageer op: zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.