- Anoniem20 november 2017 om 06:48
Hallo ik zit met iets!
Ik ben normaal elke 10e van de maand ongesteld en duurt altijd 6 dagen, ik heb in oktober 1 week na mijn menstruatie onveilig geklust 3 x in een week. Ik gebruik geen pil of condooms,
Had dagen na we seks hadden gehad last van veel waterige afscheiding dagen lang !
ik ben 5 november ongesteld geworden ( 5 dagen te vroeg!)
het was niet veel had elke dag kleine plasjes bloed, zonder stolsels en ook geen pijn , eerste dag was het helder rood bloed en daarna veranderde het na paars bruin bloed dit duurde 7-8 dagen , we zijn bezig voor een kleine we zitten inmiddels miss all in ronde 2 , is dit een innesteling bloeding geweest of toch mijn menstruatie ?
En hoe komt het dat mijn menstruatie opeens is veranderd?
De bloeding is nu opeens ook heel erg weinig geworden. Heb altijd een regelmatige cyclus gehad , tot nu toe nog steeds krampen in mijn buik wanneer ik op mijn buik lig voelt het raar aan heb telkens een kloppende pijn in me buik voel het alleen wanneer ik op mijn buik lig3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 november 2017 om 10:14Ben je recent met de pil gestopt?
Reageren
Of je een innestelingsbloeding hebt gehad kan niemand je zo zeggen. Qua tijd zou het wel kunnen. Maar 7-8 dagen is voor een innesteling toch wel te lang. Je zou een zwangerschapstest kunnen doen…Anoniem20 november 2017 om 15:32Ik ben nooit aan de pil meer geweest zeg maar alleen de MAP gebruikte ik toen , sinds 2015 gebruik ik geen pil meer , dus een zwangerschap test is nu mogelijk ?
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2017 om 15:36ja, je zou een “vroege” test van Clearblue kunnen doen
Reageren