Paniek

Hallo,

Ik ben een meisje van 20 jaar en heb nog geen seks gehad met mijn vriend  en slik de pil ook niet maar sinds vorige week hebben we wel andere dingen gedaan om het zo te zeggen. Maar sinds deze week zag ik  steeds meer slijm, een beetje misselijk, brandend maagzuur en dat ik 2x licht bloedverlies had etc. Ik moet wel over 1-2 week/weken ongesteld zijn maar als ik dit opzoek op internet vind ik meteen zwangerschapssymptomen. Nu raak ik helemaal in paniek maar ik weet niet of het nu stress is of mijn menstruatie of dat ik echt zwanger ben :/.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

groetjes

Reageren

andere dingen gedaan om het zo te zeggen.   

En nou maar raden wat dat voor "andere " dingen waren en of je daar zwanger van zou kunnen raken....

Reageren

Mijn excuses ik heb dat niet goed verwoord. Het ging meer om vingeren etc

Reageren

Om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina terecht komen. Als je vriend een zaadlozing heeft gehad en daardoor vers sperma aan zijn vingers en die in je vagina brengt, zou je daar in principe zwanger van kunnen raken.

Ca. 14 dagen voor de menstruatie, vindt de eisprong plaats. Slijmafscheiding en licht bloedverlies kan door de eisprong worden veroorzaakt. De andere klachten lijken mij meer door stress veroorzaakt te worden.

Zwangerschapssymptomen kun je in ieder geval sowieso nog niet hebben na een week.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Paniek

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe