- Anoniem2 juli 2017 om 14:28
Hallo iedereen,
Ongeveer 2 weken geleden hadden mijn vriend en ik drooggeneukt om het zo te zeggen. Hij had een boxer aan en ik een onderbroek en korte broek aan. Maar het ging er een beetje intiem aan toe en wij waren dus allebei nat.
Maar sinds 2 dagen geleden voel ik echt steken in mijn onderbuik, rommelende darmen, lage rugpijn etc.
Als ik dit ga opzoeken op het internet vind ik dat het symptomen kunnen zijn van zwangerschap en nu raak ik helemaal in paniek.Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wat het kan zijn.
Groetjes
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 juli 2017 om 14:49Hij had een boxer aan en ik een onderbroek en korte broek aan
Zo kun je onmogelijk zwanger raken. Je klachten komen toch echt ergens anders vandaan. Moet je misschien ongesteld worden?
ReagerenAnoniem2 juli 2017 om 22:02Over 2 weken zou ik ongesteld moeten worden
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2017 om 23:34Dan zouden de klachten door de eisprong veroorzaakt kunnen worden
ReagerenAnoniem2 juli 2017 om 23:54Oh dus dat betekent niet dat ik dan zwanger ben? Sorry ik raak gewoon zo snel in paniek
ReagerenJohn (moderator)
3 juli 2017 om 00:25Nee, je bent niet zwanger. Met dat wat je hebt verteld kun je niet zwanger worden
ReagerenAnoniem3 juli 2017 om 07:04Heel erg bedankt xx
Reageren