Zoeken Vraag het forum

Innesteling of miskraam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gail

Ik heb 5 dagen geleden een zwangerschap test gedaan en het was positief had twee balken waarvan 1 heel licht rous was. Om zeker te zijn hb ik na 3 dagen na de eerstedag weer getest en toen was het weer positief en vele male donkerder byna rood (mijn zwangerschapsbalkje dus). Dus ben zeker zwanger. Intussen was dat 10e dag na onveilig seks te hebben gehad.op mijn 10e dag na onveilig seks te hebben gehad heb ik last van bruine bloed en krampen. Het begon eerst met rouse daarna rood daarna roodpaarse bloed en nu bruin bloed afscheiding. Ik hb behoorlijk veel krampen en steken aan me onderbuik. Het is nog te verdragen pijn maar me buik voelt raar aan. Is dit de innesteling? Of heb ik een miskraam?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoeveel dagen na de seks heb je eigenlijk een test gedaan?

Als je al zwanger was, kun je daarna natuurlijk geen innesteling meer hebben. Je moet eerst een innesteling hebben gehad voordat je zwanger kunt raken.

Ga naar de huisarts en laat daar een test doen

Reageren
    Thea van Dijk

Een innesteling kan je voelen, maar dit gaat meestal niet gepaard met hevige krampen en bruin en bloedverlies. Dit klinkt veel meer dat jij je zwangerschap aan het verliezen bent, dit lijkt op  een miskraam.

Mijn advies is ook om contact op te nemen met je huisarts of om raad te vragen bij een verloskundige in je buurt.

Reageren
Reageer op: Innesteling of miskraam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.