Zoeken Vraag het forum

rare symptomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ,

ik ben sedert april gestopt met mijn pil. 27 April was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. op 14 mei heb ik een klein beetje bloed verloren maar had nergens pijn of ongemakken. De dag nadien had ik kleine krampjes in (vermoedelijk) mijn baarmoeder. Dat is dan eventjes uitgebleven maar nu heb ik sedert een dag of 3 bijna constante pijn in mijn baarmoeder en meest van al als ik beweeg en dat gaat gepaard met vermoeidheid en heel veel witverlies. Ik deed gisteren een vroege zwangerschapstest maar die blijkt negatief te zijn.
    Ik moet normaal zondag ongesteld worden maar de pijn die ik voel is absoluut geen menstruatiepijn. Ik begrijp er niets meer van…ontpillen is het niet want dat ken ik van mijn 1ste kindje….Kan er mij iemand vertellen vanwaar die pijn kan komen ? ik maak me ongerust na die negatieve zwangerschapstest…

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

[quote]ontpillen is het niet want dat ken ik van mijn 1ste kindje[/quote] Ontpillen hoeft niet iedere keer op dezelfde manier te verlopen.

Omdat je in april pas bent gestopt met de pil, is ontpillen toch de meest voor de hand liggende oorzaak. Als je menstruatie niet doorzet en de klachten houden aan, ga dan even naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: rare symptomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.