- Anoniem23 mei 2014 om 11:52
Hallo ,
ik ben sedert april gestopt met mijn pil. 27 April was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. op 14 mei heb ik een klein beetje bloed verloren maar had nergens pijn of ongemakken. De dag nadien had ik kleine krampjes in (vermoedelijk) mijn baarmoeder. Dat is dan eventjes uitgebleven maar nu heb ik sedert een dag of 3 bijna constante pijn in mijn baarmoeder en meest van al als ik beweeg en dat gaat gepaard met vermoeidheid en heel veel witverlies. Ik deed gisteren een vroege zwangerschapstest maar die blijkt negatief te zijn.
Ik moet normaal zondag ongesteld worden maar de pijn die ik voel is absoluut geen menstruatiepijn. Ik begrijp er niets meer van…ontpillen is het niet want dat ken ik van mijn 1ste kindje….Kan er mij iemand vertellen vanwaar die pijn kan komen ? ik maak me ongerust na die negatieve zwangerschapstest…1 reactieReagerenJohn (moderator)
23 mei 2014 om 20:37[quote]ontpillen is het niet want dat ken ik van mijn 1ste kindje[/quote] Ontpillen hoeft niet iedere keer op dezelfde manier te verlopen.
Omdat je in april pas bent gestopt met de pil, is ontpillen toch de meest voor de hand liggende oorzaak. Als je menstruatie niet doorzet en de klachten houden aan, ga dan even naar je huisarts.
Reageren