- Lot28 september 2017 om 17:54
Hallo,
Sinds januari ben ik gestopt met de pil ivm onze kinderwens. We zijn er niet extreem druk mee bezig(geen ovulatie testen, uitrekenen wanneer we seks moeten hebben etc).
2 maanden geleden heb ik(zeer waarschijnlijk) een miskraam gehad.
1 maand geleden werd ik, na een kleine 3 weken overtijd, weer ongesteld. Ik hoorde dat je cyclus door een miskraam behoorlijk van slag kan zijn.
Nu ben ik sinds afgelopen maandag, na 1 week overtijd te zijn(28 dagen na mijn laatste menstruatie wat voor de miskraan gemiddeld was), ongesteld geworden. Echter is de menstruatie meer heel weinig en bruin kleurig.
Wat zou dit kunnen betekenen?
Groet Lot
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 september 2017 om 18:28Dat je cyclus nog steeds wat van streek is en nog moet herstellen
ReagerenCatootje1 oktober 2017 om 02:51Pilgebruik bevordert een toestand van oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Ook zorgt het voor de onttrekking van voedingsstoffen als zink, vitamine B en magnesium aan je lichaam. voor een regelmatige menstruatie, betere vruchtbaarheid en je hele gezondheid kan het slim zijn om goed voor je gezondheid te zorgen, tekorten aan te vullen en je hormonen weer bij te sturen. Op internet genoeg te vinden over oestrogeendominantie en wat je er via de natuurlijke weg aan kan doen.
Reageren