- Anoniem11 september 2016 om 15:56
Hallo
Sinds enkele weken nadat ik onbeschermde seks met mijn vaste partner ging hebben, en wij allebei getest waren op soa’s, kreeg ik, terwijl ik normaal dunne doorzichtige afscheiding had van de vagina, wat dikkere, witte afscheiding.
Ik maak me nu zorgen dat het chlamydia is maar dat lijkt me zo raar want we waren allebei negatief daarop getest. Als ik plaatjes van die afscheiding zie komt het wel overeen.
Ik heb ook branderig gevoel bij de seks, buiten de seks geen klachten. Wel soms wat pijn in de onderbuik. En de baarmoedermond doet wat zeer als je eraan zit.
Het lijkt me geen schimmelinfectie want dan moet het echt brokkelig zijn en bijna niet meer nat. Het is wel echt slijmerig maar wit van kleur ipv doorzichtig.
Kan het toch chlamydia zijn?
ik heb vorige week bij de huisarts bij mezelf een banale kweek afgenomen, maar ze hebben niet in mijn vagina gekeken enzo want er was geen tijd voor een afspraak. Dus kon alleen zelf de test ophalen.
maar ik las dat die dus niet test op chlamydia…
11 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 september 2016 om 16:04Bij een banale kweek zal chlamydia niet worden ontdekt tenzij dat bij de aanvraag speciciek is gevraagd aan het Lab.
Wacht even de uitslag van de banale kweek af. Als daar niets uitkomt, ga dan voor een soa test
ReagerenAnoniem11 september 2016 om 16:33Moet ik nou mijn partner gaan verdenken op vreemdgaan hierdoor? Hij is er niet echt het type voor maar je weet het natuurlijk nooit.
Het is trouwens niet-ruikende afscheiding. wit, slijmerig, met wat klontjes soms.
ReagerenAnoniem11 september 2016 om 16:35En is het niet slim sowieso een chlamydia en gonnoroe test te doen, ongeacht de uitslag van de banale kweek?
ReagerenAnoniem11 september 2016 om 16:42vies misschien maar zo ziet het eruit. meestal is het minder maar dit keer even heel veel. Alleen als ik het er zelf uit haal.
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2016 om 16:42Ik zou eerst even de banale kweek afwachten. Misschien is het een bacteriële infectie of toch een schimmelinfectie.
ReagerenAnoniem11 september 2016 om 16:49oke, als het goed is is morgen de uitslag binnen, dan is het een week geleden. Vrijdag hadden ze hem helaas nog niet.
En wat vind je van de foto? (behalve vies natuurlijk ;))
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2016 om 17:09Het lijkt in ieder geval op een infectie.
ReagerenAnoniem11 september 2016 om 18:15Heeft u enig idee wat voor een infectie, of is dat zo niet te zeggen?
Reageren
En heb ik gelijk dat het op chlamydia lijkt, of zien meerdere infecties er zo uit?John (moderator)
11 september 2016 om 18:20Het zou bijvoorbeeld een vaginose kunnen zijn..
Reageren
Het zijn niet perse secifieke klachten voor aleen maar soa’s
Het heeft ook niet zo veel zin om daar voortdurend mee bezig te zijn. Je wordt er alleen maar onrustig van. Even de uitslag afwachten en dan verder zienAnoniem15 september 2016 om 18:56Er is niets uit de banale kweek gekomen, daarna soa test gedaan, ook alles negatief. Hen de soa test door de huisarts laten doen, dus moet goed gebeurd zijn.
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2016 om 21:21Vraag dan aan de huisarts een verwijzing naar de gynaecoloog als de klachten aanhouden
Reageren