- Anoniem16 april 2015 om 15:32
Hallo,
Ik heb al een tijd (ongeveer 5 maanden) last van witte korreltjes in mijn vagina en tussen mijn schaamlippen. Na het douchen is het weg, maar na een tijdje is het weer terug. Vooral met afvegen komen de korreltjes tevoorschijn.
Weet iemand wat het is en wat ik eraan kan doen?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 april 2015 om 18:31Heb je geen andere klachten?Jeuk of branderig gevoel met plassen of meer afscheiding?
Reageren
Hoe oud ben je? Maak je je vagina ook dagelijks goed schoon tussen de schaamlippen en onder het clitoris hoedje?Anoniem17 april 2015 om 16:57Nee verder geen klachten, geen jeuk en branderig gevoel. Ook niet rood o.i.d. Ik douche inderdaad elke dag en maak het volgens mij goed schoon. 19 jaar. Ik heb sinds kort wel een spiraaltje en daarna is buikpijn begonnen, maar voor die tijd waren de korreltjes er al.
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2015 om 19:45Gebruik je om je vagina te wassen dan douchegel of doucheschuim of iets dergelijks? Gebruik je wellicht andere persoonlijke hygiëne middelen?
De buikpijn kan door het spiraaltje worden veroorzaakt. Als je daar last van blijft houden is het spiraaltje wellicht niet het geschikte contraceptiemiddel voor jou.
Reageren