- anoniem6 mei 2013 om 23:21
hoi.
hoe kun je nou het best je schaamhaar wegscheren?
is er een apart mesje voor fsoiets? ik heb het nog nooit gedaan, het scheren, en ik weet ook niet echt hoe het moet.. HELP!3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 mei 2013 om 23:26Venus scheermesjes voor dames!
Reageren
Ideaal voor vrouwen en mannen. Deze mesjes bevatten blokjes met speciale scheerzeep. Te gebruiken onder de douche.Danny7 mei 2013 om 05:36Al sinds mensen geschiedenis word haar, en schaamhaar weg geschoren. De Romeinen deden dit al en ook hadden ze geen venus of gilette scheermesjes. Maar wat ze wel gebruikte was een mesje en olie. Gebruik dus bij het scheren van je haar of je schaamstreek een vette olie of conditioner. Ikzelf gebruik cocos olie voor onder de douche. Works like a charm. Baard/ Schaamstreek etc. Oja en scheer de eerste paar keer met de haren mee!. in plaats van er tegen in. trusts me scheelt uitslag en jeuk.
ReagerenAnoniem17 mei 2013 om 09:44Lees meer vragen en antwoorden over schaamhaar scheren:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Schaamhaar+scheren&sa=zoeken