Zoeken Vraag het forum

bruine afscheiding uit vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ik

Hallo ,ik was deze maand voor het eerst begonnen met de pil. Ik ben ze beginnen nemen twee weken na het begin van mijn maandstonden , de dokter zei me dat dit mocht maar dat het dan gewoon nog niet veilig was.
    Nu ben ik nog een paar dagen voordat ik aan mijn placebopillen zit. Daarnet kwam er een bruine slijmerige afscheiding uit mijn vagina.Kan dit zijn omdat ik eigenlijk zogezegd mijn maandstonden heb uitgesteld met twee weken?

Kan er mij ajb iemand helpen,ik wil weten of dit normaal is.

groetjes

3 reacties
    Reageren
    ik

willen jullie me ajb helpen? Het kan toch niet zijn dat ik zwanger ben? Ik gebruik altijd condoom, en een twee keer is hij ongeveer tien seconden in me geweest.. Hij was ervoor naar het toilet geweest en is 100 zeker niet in me gekomen… Want het was pas veel later.. Ik begin me zorgen te maken en ik zou heel graag hebben dat er me iemand een antwoord geeft.

Reageren
    Heleen

Hai ik,
    Als je altijd condoom gebruikt, en die heb je na afloop gecontroleerd op eventuele gaatjes en scheurtjes en dat was niet het geval, dan kan je niet zwanger zijn. Ook schijnt dat de zaadcellen die in voorvocht zitten, niet voldoende levensvatbaar te zijn. Lees deze site maar eens: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm

Groetjes

Reageren
Reageer op: bruine afscheiding uit vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.