Zoeken Vraag het forum

bloedverlies tijdens de sex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sabrina

Hallo,

Ik heb een vraagje. Gisteravond heb ik sex gehad. En tijdens het vrijen had ik slijmerig roze/bruin bloedverlies. Mijn vriend was enorm geschrokken, want het zat op hem, tot aan zijn buik, en bij mij liep het er uit. Kort daarna, na 2 minuten ongeveer, stopte het weer.

Later die nacht probeerde we het weer, maar dit keer kreeg ik alleen roze slijmerig bloedverlies.

Wat is dit!

Ik heb een beetje gegoogled en ik lees dat dit voorkomt bij zwangerschap bijvoorbeeld…

(De een na laatste keer dat ik sex had was ongeveer 1,5 maand geleden. Dus stel dat ik zou zijn, dan zou ik minimaal 1,5 maand zijn)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en vertellen wat de redenen kunnen zijn.

Groetjes,
    Sabrina

3 reacties
    Reageren
    Lise

Zou het niet gewoon jouw menstruatie kunnen zijn? Ben je al ongesteld geworden?

Reageren
    Sabrina

Nee, want ik was paar maand aan de pil en ik had 2 weken geleden mijn stopweek. Maar ik ben daarna neit meer begonnen aan een nieuwe strip. Ik ben vergoed gestopt met de pil. Dus heb na de stopweek niet meer ingenomen. Misschien komt het daardoor?

Maar ik moet zeggen dat ik soms de pil wel vergat…

Dus mijn menstruatie was het sowieso niet. Of het kwam dus omdat ik sinds 3 weken GEEN pil meer slik en dat mijn lcihaam daaraan moet wennen. Of ik ben zwanger of het is iets anders….

Reageren
    Sabrina

Ohja nog 1 ding.
    Bij mijn laatste stopweek had ik bijna geen bloedverlies. Veel minder dan anders en ik had ook bijna geen buikpijn, terwijl ik anders verga van de krampen en bij elke kramp ergens in moet knijpen….

Reageren
Reageer op: bloedverlies tijdens de sex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.