Zoeken Vraag het forum

Inwendige echo vaag beeld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vraagsteller123

Hi!

Na wekenlange pijn in de onderbuik en 2x licht bloedverlies ben ik naar de verloskundige gegaan om te kijken of mijn mirena nog goed zit. Ook heb ik erg last van vermoeidheid. Deze heb ik al 2 jaar. Die zat goed maar zij zag wel iets wat ze niet kon plaatsen. Volgens haar zijn het geen cystes en ook geen vocht in mijn eileider. Het zat in de buurt van de linker eierstok. Ik krijg een verwijzing maar ben toch benieuwd of er iemand dit beeld wél herkent.
    Het staat rechts op de foto. Uiteraard weet ik dat ik pas zekerheid heb na de vervolg afspraak met de gynaecoloog.

2 reacties
    Reageren
    Vraagsteller 123

Net bij de huisats geweest. Die dacht op basis van klachten aan de endeldarm. Een verloskundige/echoscopiste weet toch wel hoe darmstructuren er uit zien? Beetje vreemd

Reageren
    Peter (huisarts)

Ik heb geen echografie opleiding gehad. En daarnaast is het een statisch foto beeld (en dan nog onduidelijk ook)…

Reageren
Reageer op: Inwendige echo vaag beeld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.