Zoeken Vraag het forum

Enorm veel waterige afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Water

Sinds een halfjaar heb ik last van extreem veel waterige afscheiding. Ik heb het niet mijn gehele cyclus. 2 weken geleden ben ik ongesteld geworden en sinds een paar dagen heb ik er weer last van. Zou dit mijn ovulatie kunnen zijn? Ik lees nergens op internet dat iemand er zoveel last van heeft als ik. Bijna ieder uur voel ik het eruit lopen en ren ik naar de wc. Daar ‘valt’ het water soms uit mijn vagina. Mijn ondergoed is doorweekt en mijn broek wordt soms ook nat. Het ruikt overigens nergens naar en heeft geen structuur.

Ik heb een kind van 2 en een koperspiraal. Ik weet niet of dat ermee te maken heeft, want in het eerste jaar dat ik het spiraal had, kende ik deze klachten niet. Ik ben overigens 29 jaar.

Zijn er meer mensen met zo extreem veel waterige afscheiding en wat kan het zijn?

2 reacties
    Reageren
    Suus

Ik herken het niet,maar als ik er last van zou hebben,zou ik er mee naar de huisarts gaan of een verwijzing naar een gynaecoloog vragen.

Reageren
    John (moderator)

Niet iedereen met dit soort klachten gaat hiermee op internet..

Zou het verstandiger zijn om gewoon naar de dokter te gaan?

Reageren
Reageer op: Enorm veel waterige afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.