- Girl18 september 2018 om 02:38
Beste
Ik ben een jong meisje met een vraagje.
Ik ga proberen zogoed mogelijk te beschrijven wat mijn probleem is maar het is nogal ingewikkeld.
Tijdje geleden (maand of 2 maand) had ik een bultje op mijn vagina. Niet tussen de schaamlippen of de vagina zelf maar hoger, tussen men linker been en buik op de vagina (bij de bikinilijn). Ik dacht dat dit een onderhuidspuistje was dus deed ik wat ik bij puisten ook altijd doe, ik smeerde wat tandpasta op de bult. De dag erna was deze volledig verbrand. Het vel kwam er af in de douche dus had ik een open wond. Toen kwam er wat etter uit… ik begon wat aan het bultje te knijpen en toen kwamen er 3 a 4 ingegroeide haren uit. Ik was opgelucht en dacht dat het bultje weg ging gaan maar na 2 weken was het er nog steeds. Af en toe komt er ook wat etter uit… nu twee dagen geleden was ik het beu dus begon weer een beetje de wond open te duwen om te zien of er nog een haartje ofzo inzat. Toen ineens zag ik een wit klein bolletje. Ik trok aan het wit bolletje wat achteraf gezien een wit draadje was. Deze Trok ik eruit met wel wat bloed en pijn. Nu lijkt de wond te genezen maar nog steeds zit er soms wat etter. Zou iemand me kunnen zeggen wat er aan de hand is? Moet ik hiermee best naar de dokter?
Ik heb wat dingen opgezocht en kwam toen bij wormpjes uit of bij een soa… ik weet het allemaal niet zo goed meer.
Alvast hartelijk dank
Ik ben een beetje hopeloos aan het worden….2 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2018 om 02:46Met wormen en soa’s heeft dat niets te maken. Maar wel met een abces door ingegroeide haar. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenGirl18 september 2018 om 18:33Dankjewel Tandor!!!
Reageren