- Anoniem9 maart 2018 om 15:24
Hallo,
Ik heb afgelopen week seks gehad met mijn vriend, we hebben niet wild gedaan of een nieuw standje uitgeprobeerd. Na de seks kwam ik erachter dat mijn linker binnen en buiten schaamlip opgezwollen en paarskleurig is/was. Kan dit een bloeduitstorting zijn? En kan iemand mij zeggen hoe ik hier aan kom het is nu een paar dagen geleden en het is nog steeds gevoelig en paars kleurig.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 maart 2018 om 17:03Waarschijnlijk hebben ze toch een tikje meegekregen en zijn ze daardoor wat opgezet… Als de klachten blijven aanhouden, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAsh12 januari 2021 om 00:21Ik heb sinds vandaag gezien dat ik een bolledige paarse/blauwe flex heb zitten ongeveer uiteinde lies/schaamlip redelijk naar beneden naar de billen toe deze zit precies vol met blied ik hzb hier eens in geprikt en er kwam wat bloed uit maar naar mate dat ik er op duwde werd het precies groter en groter de vlek?
ReagerenJohn (moderator)
12 januari 2021 om 16:20Daar hoor je ook niet in te prikken. Zo veroorzaak je dus ook nog een onderhuidse bloeduitstorting
Reageren