Zoeken Vraag het forum

Bloeduitstorting vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik heb afgelopen week seks gehad met mijn vriend, we hebben niet wild gedaan of een nieuw standje uitgeprobeerd. Na de seks kwam ik erachter dat mijn linker binnen en buiten schaamlip opgezwollen en paarskleurig is/was. Kan dit een bloeduitstorting zijn? En kan iemand mij zeggen hoe ik hier aan kom het is nu een paar dagen geleden en het is nog steeds gevoelig en paars kleurig.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk hebben ze toch een tikje meegekregen en zijn ze daardoor wat opgezet… Als de klachten blijven aanhouden, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Ash

Ik heb sinds vandaag gezien dat ik een bolledige paarse/blauwe flex heb zitten ongeveer uiteinde lies/schaamlip redelijk naar beneden naar de billen toe deze zit precies vol met blied ik hzb hier eens in geprikt en er kwam wat bloed uit maar naar mate dat ik er op duwde werd het precies groter en groter de vlek?

Reageren
    John (moderator)

Daar hoor je ook niet in te prikken. Zo veroorzaak je dus ook nog een onderhuidse bloeduitstorting

Reageren
Reageer op: Bloeduitstorting vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.