- Lorenzo30 augustus 2018 om 10:21
Beste,
Ik heb vorige week vrijdag mijn verstandskiezen aan de linkerkant laten trekken.
Nu ervaar ik de pijn 3 x zo heftig dan de rechterkant en links bovenin, maar vooral de afgelopen paar dagen viel het mij op dat het voelt alsof ik geen gevoel in mijn onderlip heb, links onderin waar het getrokken is. De pijn komt ook vanuit dat punt. Antibiotica en pijnstilling werkt hier niet voor.
Ik las laatst wat over een beschadiging aan een zenuwbaan, welke 6 maand nodig heeft om te herstellen. Klopt dit? Daarnaast wil ik ook graag weten wat ik er tegen kan doen, want ik begin mijzelf langzaam af te vragen of het wel klopt. Mijn lichaam stoot het af en geeft een signaal af wat niet goed is.
Bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2018 om 10:28He is inderdaad mogelijk dar er een zenuw wordt beschadigd. Die zal ook weer herstellen maar het kan inderdaad even duren
ReagerenLorenzo3 september 2018 om 01:46Beste,
Het is nu 1 week en 2 dagen verder. Als ik nu aan de onderkant voel, is de hechting losgeschoten (ik leg mijn tong er voorzichtig op, de zenuwtjes in mijn tong vertellen genoeg hoe het gaat) en is het mij opgevallen dat er nu een gat zit (in ieder geval een deel van de hechtingen). Wat nu? Eten heb ik nu dus helemaal de ballen niet voor, wil niet dat er eten in komt en het gaat ontsteken..
ReagerenJohn (moderator)
3 september 2018 om 02:22Goed spoelen na het eten
Reageren