Zoeken Vraag het forum

Soa

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jennifer

Ben een paar weken geleden getest op een soa. Er kwam uit dat ik
    Chlamydia had dus me
    Partner laten testen en daar kwam
    Uit dat hij microplasma had. Hoe kunnen we 2 verschillende hebben. Dan moeten We toch allebei hetzelfde hebben?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen, als je partner dus alle twee had, en de chlamydia inmiddels al door het lichaam was geklaard. Dat betekend overigens wel dat jij dan alsnog Mycoplasma zou kunnen hebben als daar niet op is getest

Reageren
    Jennifer

heey nou uit zijn test kwam uit dat hij geen chlamydia heeft vind dit zoiets raars dat we nu alle 2 iets anders hebben nu denkt hij dat ik ben vreemd geweest terwijl ik voor mijn partner zelf een jaar geen sex heb gehad  snap niet hoe dit kan na de clamydia test heb k bloed moeten prikken op dit Die waren allemaal negatief.  Moet ik me nu verder onderzoeken en hoe kan dit

Reageren
    John (moderator)

Ik schreef ook al: Het kan zijn dat de chlamydia infectie al door het lichaam was geklaard toen hij de test deed. Dan vindt je ze dus ook niet. Op de foto staat alleen maar het aanvraagformulier voor lab onderzoek naar Hep B, HIV en syfilis. Voor de rest zijn er met dit formulier geen andere soa’s onderzocht. Ze staan immers niet aangekruist.

Reageren
    Jennifer

Klopt de dokter zei dat ze op alles ging testen de 1x voor het bloedprikken dus met de inwendige onderzoek neem aan dat ze dan wel op alles getest heeft toch  dat bloedprikken was erna. Na dat er chlamydia uitkwam.

Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch maar een test doen op mycoplasma

Reageren
    Jennifer

Ok bedankt

Reageren
Reageer op: Soa
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.