- Jennifer7 februari 2018 om 16:18
Ben een paar weken geleden getest op een soa. Er kwam uit dat ik
Chlamydia had dus me
Partner laten testen en daar kwam
Uit dat hij microplasma had. Hoe kunnen we 2 verschillende hebben. Dan moeten We toch allebei hetzelfde hebben?6 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 februari 2018 om 16:31Dat zou kunnen, als je partner dus alle twee had, en de chlamydia inmiddels al door het lichaam was geklaard. Dat betekend overigens wel dat jij dan alsnog Mycoplasma zou kunnen hebben als daar niet op is getest
ReagerenJennifer7 februari 2018 om 16:38heey nou uit zijn test kwam uit dat hij geen chlamydia heeft vind dit zoiets raars dat we nu alle 2 iets anders hebben nu denkt hij dat ik ben vreemd geweest terwijl ik voor mijn partner zelf een jaar geen sex heb gehad snap niet hoe dit kan na de clamydia test heb k bloed moeten prikken op dit Die waren allemaal negatief. Moet ik me nu verder onderzoeken en hoe kan dit
ReagerenJohn (moderator)
7 februari 2018 om 16:43Ik schreef ook al: Het kan zijn dat de chlamydia infectie al door het lichaam was geklaard toen hij de test deed. Dan vindt je ze dus ook niet. Op de foto staat alleen maar het aanvraagformulier voor lab onderzoek naar Hep B, HIV en syfilis. Voor de rest zijn er met dit formulier geen andere soa’s onderzocht. Ze staan immers niet aangekruist.
ReagerenJennifer7 februari 2018 om 16:53Klopt de dokter zei dat ze op alles ging testen de 1x voor het bloedprikken dus met de inwendige onderzoek neem aan dat ze dan wel op alles getest heeft toch dat bloedprikken was erna. Na dat er chlamydia uitkwam.
ReagerenJohn (moderator)
7 februari 2018 om 16:54Ik zou toch maar een test doen op mycoplasma
ReagerenJennifer7 februari 2018 om 17:03Ok bedankt
Reageren