Zoeken Vraag het forum

Rode onderuidse vlekjes op mijn eikel..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Voor t Leem’n

gister begon opeens mijn eikel te jeuken ik had 2 dagen terug sex gehad en heb me dus niet kunnen douchen omdat me been is gebroken..en was dus vergeten schoon te maken… maar er zaten allemaal rode vlekjes onderhuids op mijn eikel en voorhuidje aan de binnekant… heb het toen schoongemaakt maar het zit er nu nog steeds maar wel minder dan eerst……
    aleen nu ik weer kijk lijkt het ook net of er een nieuwe huidt over heen komt want er zitten allemaal van die witte vliesjes aan die ik er zo af kan halen net of het viezichheid is ..?

wat moet ik doen kan iemand mij helpen

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

IEMAND DIE PLEASE KAN REAGEREN..!!!?:(:(:(

Reageren
    Anoniem
    anoniem

Rode vlekjes/stipjes op de eikel kunnen passen bij een infectie met een gist/schimmel (Candida). Vrouwen zijn vaak drager van een Candida en kunnen het dan overdragen aan mannen. Bij de meeste mannen verdwijnen zulke rode stipjes indien ze door de Candida worden veroorzaakt vaak vanzelf. Vertrouwen jullie het niet of gaat het niet vanzelf weg. Dan kun je hiervoor gewoon bij je huisarts langs gaan.

Reageren
Reageer op: Rode onderuidse vlekjes op mijn eikel..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.