John (moderator)
1 maart 2019 om 16:13wat een onzin
Anoniem9 maart 2024 om 13:58Beste,
Reageren
Ik ging gisteren naar een openbaar toilet waar er 2 tot 3 druppels bloed en urine zat aan de rechter zijde. Ik veegde de pot en spoelde de toilet door. Ik ging mijn hand wassen en kwam terug om te plassen. Ik ging iets links schuins maar niet dat ik zat op de pot. Hoewel ik niet wenste te zitten ben ik dannog even gaan zitten op de pot ( voorzichtig zodat de *imaginary* bloed niet aan me aan kwam) om er toilet papier uit mijn zak te krijgen.
Ik ben bang dat het geinfecteerd bloed was en ik stress nu zodanig dat ik ziek van ben geworden.
Wat denkt u daarover?Anoniem9 maart 2024 om 14:47Ik denk dat je je een volstrekt irreëel scenario voorstelt. Je bent toevallig niet Marleen?
ReagerenAnoniem9 maart 2024 om 16:15Neen,
Reageren
Maar er zal niets gebeuren?
Want het maakt me ziek en niets lijkt meer leuk te zijn voor me.John (moderator)
9 maart 2024 om 17:24Dat doe je je dan toch vooral zelf aan. Ga voor hulp naar een psycholoog voor je angsten
ReagerenAnoniem10 maart 2024 om 14:28Maar ik ben nuet zeker of ik de linker stuk had geveegd waar ik was gaan zitten en ik ben in me ovulatie periode.
Reageren
En dus ben ik bang dat het aan me ondergoed heeft gehad en via daar straks wat gebeurd.
Zou u me mischien hiermee kunnen helpen?
Het stresst me zeer.John (moderator)
10 maart 2024 om 15:03Waarmee zou ik dan nou moeten helpen? Ik weet ook niet welk stuk je geveegd hebt. Maar dat het een irreële angst is kan ik je je wel vertellen. Zo loop je toch geen HIV op.
Reageren
Zoek professionele hulp voor je HIV angst