Zoeken Vraag het forum

Openbaar wc

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

wat een onzin

Anoniem

Beste,
    Ik ging gisteren naar een openbaar toilet waar er 2 tot 3 druppels bloed en urine zat aan de rechter zijde. Ik veegde de pot en spoelde de toilet door. Ik ging mijn hand wassen en kwam terug om te plassen. Ik ging iets links schuins maar niet dat ik zat op de pot. Hoewel ik niet wenste te zitten ben ik dannog even gaan zitten op de pot ( voorzichtig zodat de *imaginary* bloed niet aan me aan kwam) om er toilet papier uit mijn zak te krijgen.
    Ik ben bang dat het geinfecteerd bloed was en ik stress nu zodanig dat ik ziek van ben geworden.
    Wat denkt u daarover?

Reageren
    Anoniem

Ik denk dat je je een volstrekt irreëel scenario voorstelt. Je bent toevallig niet Marleen?

Reageren
    Anoniem

Neen,
    Maar er zal niets gebeuren?
    Want het maakt me ziek en niets lijkt meer leuk te zijn voor me.

Reageren
    John (moderator)

Dat doe je je dan toch vooral zelf aan. Ga voor hulp naar een psycholoog voor je angsten

Reageren
    Anoniem

Maar ik ben nuet zeker of ik de linker stuk had geveegd waar ik was gaan zitten en ik ben in me ovulatie periode.
    En dus ben ik bang dat het aan me ondergoed heeft gehad en via daar straks wat gebeurd.
    Zou u me mischien hiermee kunnen helpen?
    Het stresst me zeer.

Reageren
    John (moderator)

Waarmee zou ik dan nou moeten helpen? Ik weet ook niet welk stuk je geveegd hebt. Maar dat het een irreële angst is kan ik je je wel vertellen. Zo loop je toch geen HIV op.
    Zoek professionele hulp voor je HIV angst

Reageren
Reageer op: Openbaar wc
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.